playlista

środa, 9 września 2015

"To tylko moje zdanie."




Żyjąc na emigracji w wielokulturowym społeczeństwie poznałem prawdę o tak zwanej "tolerancji" . Co gorsze ostatnie doniesienia ze świata dają mi powody do zmartwienia... A nawet gorzej, po prostu mnie przerażają.
Od wielu lat, bo od ponad 12 żyje na emigracji w Anglii. To co tutaj widzę każdego dnia przypomina cicha bombę, czekająca az ktoś odważy sie ja odpalić. Jestem chrześcijaninem otoczonym przez wiele rożnych religii. Pech chciał ze pracuje w jednym z popularnych marketów i tym bardziej mam kontakt z ludźmi. W jednej kolejce do kasy mam zazwyczaj 10 rożnych języków. A 7 na 10 moich klientów jest zakryte tak ze ledwo widać oczy. Tak, chodzi mi o muzułmanki ale także o muzułmanów. Przez lata obecności wywalczyli sobie prawa, przywileje o jakich my Polacy możemy tylko pomarzyć. Kazdy boi sie odezwać lub zaprotestować.
Wyobraźcie sobie gospodarkę państwa zbudowana i głownie opierająca sie na małych jak i wielkich biznesach obcokrajowców z krajów islamskich. Tak czasami zastanawiam sie co by było gdyby oni wszyscy nagle pozamykali swoje biznesy i wycofali pieniądze z banków? Kraj by popadł w ruinę. Dlatego rząd pozwala im na wprowadzanie praw przychylnych islamowi.
Każdy muzułmanin ma obowiązek mieć syna, lecz jak wiadomo los bywa złośliwy i rodzą sie tez kobiety. Ale prawdziwy muzułmanin nie może przestać "robić" dzieci do czasu az będzie mieć syna. Az go allah pobłogosławi synem... Do czego zmierzam?
Do tego ze przykładowo z jednej pary muzułmańskiej jest przynajmniej trojka dzieci i w ten oto prymitywny sposób potroili swoją liczbę w tym kraju w tak krótkim czasie.
Muzułmanie sa traktowani lepiej niz zwykli ludzie. Dlaczego? Bo sa wszędzie i wszędzie maja swoich "braci"
Sa tak bezczelni ze potrafią złożyć na ciebie skargę za widoczny krzyżyk na szyji. Zawsze grają ofiary i zawsze powołują sie na rasizm. Tylko problem polega na tym ze nie znam bardziej rasistowskich ludzi niz oni.
Oszukują i kłamią. Kradną i łamią prawo.sa leniwi i są brudasami. Bezczeszczą wszystko co nie jest przychylne Koranowi. Maja swoje święta które nie raz sa ważniejsze niz gwiazdka...
Maja prawa które służą tylko im. Jednym słowem? Tragedia...
Wiele moich rodaczek i rodaków wiąże sie z nimi nie zdając sobie sprawy jaki cios zadadzą Polsce za kilka lat. Nieznajomość kultury i zazwyczaj "wpadka" powoduje ze powstają mieszane pary. Cóż, prawdziwy muzułmanin nie pozwoli by dzieci były chrześcijanami.
Nazwij mnie rasista ale powiedz za kim pójdzie twój mąż gdy jego "bracia" zaczną siła przejmować władze i kontrole?
Mało dowodów na rzeź chrześcijan przez muzułmanów? Mało dowodów na niszczenie zabytków czy dóbr świata? Czy na prawdę trzeba być tak głupim i ślepym by nie widzieć całokształtu ich planu? Zalać świat ich religia?
Teraz ci imigranci i naciski "EU". Dlaczego tak naciskają na Polskę i Węgry i inne kraje? Bo chcą wymieszać świat a zwłaszcza najbardziej chrześcijańskie kraje...takie jak Polska.
Niestety jest to nieuniknione,...
I co teraz?
Nie słuchajcie bzdur o biednych uchodźcach, bo wierzcie mi to nie sa dobrzy ludzi.
Słyszę w tv jak ludzie krzyczą ze trzeba pomoc tym biedakom. Ze trzeba ich przygarnąć...
Nic głupszego nie możemy zrobić. Ci ludzi nas oszukają i zniszczą. Zniszczą nasza wiarę i nasz kraj. Zniszczą nasze wartości i nasze prawa.
Nie możemy na to pozwolić. Nie bądźcie głupi i nie dajcie się zmanipulować. Dziś świat, Europa, a zwłaszcza Polska stoi przed wielkim wyzwaniem. Rządzący nami ludzie pozwolą nas zniszczyć. Ja jestem przeciw przyjmowania ich do Polski i zawsze będę. Bo to co widzę każdego dnia mieszkając w Anglii, to zaledwie początek. Oni chcą kontroli, władzy ...nad światem.
Karol Peruta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

WSE - dziękujemy za Twoją opinię!